keskiviikko 11. tammikuuta 2012

07.01-12_-_11.01.-12

Elii sorry en muistanu sunnuntain kirjottaa, mut menin siis Lorbeerblattilla :))) Se oli ihan  supeer <333 tosi kiva :)) mut oon joutunu pitää tauon kirjottamises ku en oo päässy koneellee :((( mut menin Maanantain Manulla istuntaa :-S sil oli aika kauhee istuu :DD perse kipee XDD eilen mä en oikeestaa tehny mitään ihmeellistä, mut olin vaa ulkona kamujen kaa :)) Tnä mul on korvalääkäri :S eei älkää edes miettikö. Mulla ei oo korvatulehdusta vaan ku meen EHKÄ korvaleikkaukseen kuulonaleneman takii :DD ni tänää sit selvii leikataanko mut. Pelottavaa :DDD Ronja jäi mummille lahteen mut tääl on viel kaks pientä riiviötä ;DD Peetu ja Darra. ne vaan remuaa tos vieres ja huonekaalut vaihtaa paikkaa :'D mut ei mulla muuta, tepa taas :)

2 kommenttia:

  1. hui kamala :D säikähdin tost otsikosta jo et jotain on käyny ku siin oli noi päivämäärät, mut onneks ei mitään vakavaa (: en tainnu kattoo kunnolla ensiks ku vaan pari päivää eroo xdd mutsiis kiva postaus, taas kerran oot ahkera bloggaaja ;DD kyllä lukijoiden pitäisi tyytyä :DD

    VastaaPoista
  2. kiitti ja joo en keksiny parempaakaa otsikkoo ;DDD

    VastaaPoista